понеделник, 17 май 2010 г.

И аз бях там, и много ми хареса



Концертът беше невероятен, групата се раздаде, публиката също. Не ми хареса организацията на пропускателния режим, защото се чакаше 2 часа и за малко хората щяха да се стъпчат. Емоцията още ме държи, дори за Дянков не се сещам, което потвърждава идеята за хляб и зрелища. Само че хляба там беше течен – бира. Направи ми впечатление, че много хора бяха в нетрезво състояние, не че имаше сбивания, но просто факта ми се натрапи. Явно няма радост без градус. Лошо! Някой беше писал за пиянството на един народ и май от тогава нищо не се променило. Иначе имаше от 7 годишни до пенсионери всички се радваха особено на най-големите хитове на групата. Не знам как е било извън стадиона, но според мои приятели се е чувало на километър. Мисля, че вече няма спънка у нас да свирят и други култови банди и с голямо удоволствие, ще посетя всеки следващ концерт :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар