петък, 9 юли 2010 г.

Вярно ли е?


Така е озаглавена поредица от филми на Нешънал Джеографик, в която се търсят отговори на загадките от древността, вълнуващи съвременната общественост. Ще се опитам да добавя тези, които според мен вълнуват по-голяма част от хората. Ако някой търси отговор по  определен въпрос, може да го постави, а аз ще се постарая да потърся подходящия линк.

Атлантида Вярно Ли е ?

Бермудския триъгълник

Живот на Марс?

Revelation from the Holy Bible

Разгадаването На Стоунхендж Мистерии И Легенди

Технологията за Стоунхендж

5 коментара:

  1. Емо, някои от тези-за Атлантида и Марс, вече съм ги гледал и наистина са супер интересни. В момента по History върви една поредица-Man-Moment-Machine, която също е добре направена :D

    ОтговорИзтриване
  2. Kal4o,
    Не съм гледал тази поредица, защото напоследък нямам свободно време, но ако пуснеш линк ще гледам с удоволствие :)
    Имаше един филм за човешкия живот,, от раждането до смърта- средно колко вода, храна, дрехи, секс и т.н. използва отделния индивид - жесток е!

    ОтговорИзтриване
  3. Хубави, образователни и интересни филмчета. Нопследък предпочитам да гледам такъв тип филми пред разните бози, дето се бълват.

    ОтговорИзтриване
  4. myhappypond, Аз от години само това гледам :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ей,такива работи мога да гледам по цял ден!!!Като малка исках да стана археолог ;).А за Атлантида,Пирамидите и Бермудския триъгълник що нещо съм изчела и изгледала....
    Наумила съм си зимата да отида до Египет и то в частност Пирамидите за да видя каквото мога с очите си! ;)
    А колкото до Марс...лелеййййййй бих дала всичко ,за да мога дори, за миг да зърна Космоса и да попътувам из него

    И все пак "може би са ТЕ" ;)

    ОтговорИзтриване