петък, 9 октомври 2009 г.

Защо харесвам класическата музика


Когато някой направи за теб добро е хубаво да го споменеш. По принцип се експонирам като негативист, въпреки че смятам себе си за позитивен човек, но това е една друга тема. Идеше реч за класическата музика, същата, от която ми настръхваха косите и определено предизвикваше гадене. Преди няколко месеца разбрах, че по Алма Матер ФМ 88.00 може да слушам сутрешния блок на БТВ. Новината ме зарадва и за времето прекарано в колата слушах разни хора с политически проблеми, които  едновременно ме караха да се заливам от смях и да плача, но в крайна сметка бяха за предпочитане пред класическата музика. По време на отпуската на титуляра  на предаването от колонката на касетофончето ми излизаше гласът на арменчето, което по мое скромно мнение се справяше доста по-добре от почиващия, но хубавите неща винаги имат край. Края дойде наскоро, когато се замислих - предаването защо почива? Всъщност този въпрос си го зададох днес и установих, че не се излъчва по радиото, но някак си странно то не ми липсваше.  Може би се  питате защо ни занимава този с някакво си радио? Ами за да благодаря на човека сключил договор с Алма Матер. Към днешна дата, неусетно аз станах фен на класическата музика благодарение на политическия хумор, сатира и забава. Благодаря!

9 коментара:

  1. Емо,аз като радиоводеща с 10 годишен стаж зад гърба си те подкрепям,но пък Алма Матер да ме убиеш няма да го слушам,но щом са излъчвали сутрешния блок наистина е добре....но за да си подобриш настроението ти предлагам ЕRJ /Енерджи/,много го предпочитам,само споделям мнението си:)

    ОтговорИзтриване
  2. Силвия, непременно ще послушам съвета ти. Знаеш ли в последно време не намирам музика която да ме грабне, а аз слушам всичко, е почти всичко.

    ОтговорИзтриване
  3. Емо,всяка сутрин от 7 до 11ч.по Енерджи се поздравяват като за последно,водещата Хриси е върха!Многo позитивна и усмихната!Няма политика,няма досадни теми:)просто пей сърце:)

    ОтговорИзтриване
  4. Ще се възползвам още понеделник ;-)

    ОтговорИзтриване
  5. Доста ще трябва да се постараят, за да направят и мен фен.

    ОтговорИзтриване
  6. Bla,
    Прав си, нищо не става на сила, но :) всяко нещо идва с времето си.

    ОтговорИзтриване