понеделник, 12 октомври 2009 г.

Чисто нова



Здравейте!
Аз съм Кофа, при това не каква да е, а пластмасова. Сравнително съм нова  в занаята, има няма от три месеца. Появих се ненадейно. Без да искам разкарах ръждивата братовчедка, която четири години ме игнорираше. Така и се пада, ползваше само евтини ароматизатори и хигиената и беше силно занемарена. Отдавна и казвах, че трябва да се сменим, но кой да те слуша. Имахме кратък съвместен гастрол, но нали знаете две кофи на един ъгъл трудно се събират. Случи се, че от много обръщане ненадейно ръждивото и дъно се спука и ще неще замина в скрапа. А аз си имам почитатели, в началото разбира се бяха много активни и се случваше по два пъти на ден да ме посетят, но нали знаете как е в живота хубавите неща бързо свършват. Сега пак имам фенове, но те не са мили с мен. Редуват се едни и същи и само ме натоварват с излишни неща. Но аз съм Кофа при това пластмасова и почти нова, не бързайте да ме сменяте, защото от братовчедите останаха май само кашоните.

Няма коментари:

Публикуване на коментар